Over ICT2B

ICT & CRM SUPPORT

KLANTGERICHT ONDERNEMEN

 

ICT2Business, opgericht in 2009, helpt u bij het dichten van de kloof tussen de ICT en de Business. Klantrelatiebeheer is daarnaast het kennisgebied waarmee ik uw organisatie kan helpen bij het verfijnen van klantgericht ondernemen. 

 

Kernwaarden van ICT2Business: klantgericht en ondernemend. Gericht op samenwerking en creativiteit. Samen sneller inspelen op verandering met een betrokkenheid die aanzienlijk hoger is dan bij uitbesteding en beslissingen nemen op basis van betere kennis van zaken.

 

HULP BIJ...

 

ICT2Business biedt hulp bij automatiseringsvraagstukken als:

 

  • ICT strategie
  • Zelf doen of uitbesteden
  • Migratietrajecten
  • Agile Testing & Development
  • Cloud Computing
  • Overal werken faciliteren

DE KRACHT VAN ZELF DOEN

 

Organisaties hebben geleerd dat uitbesteding van ICT prima kan, zolang de organisatie de regie zelf blijft houden.


ICT2Business verdiept zich in de interne processen van uw organisatie, de bedrijfscultuur en de kernwaarden. Deze aspecten vormen de basis voor een toekomstgerichte ICT inrichting. Daar werken teams samen aan verbeteren van de automatisering en informatisering.

 

 

 

Resultaat van onze samenwerking: hogere...

 

  • Winstgevendheid
  • Duurzaamheid
  • Concurrentiekracht

Services

 

  • ICT Advies en Support
  • CRM & ICT Consultancy
  • Werving & Selectie van ICT Personeel

BEHEER

 

Een hybride ICT Manager biedt een combinatie van strategische vaardigheden, ICT inzicht en sterk gevoel voor de business.

 

  • Eigen beheerder(s)
  • Consultancy
  • Support tijdens vakantieperiode

 

 

ICT2Business HELPT U MET KLANTGERICHT ONDERNEMEN

John Lieberwerth

John Lieberwerth (EN)

Owner

 

John Lieberwerth received his bachelor at Hogeschool Novi in 2008 and continues to deepen his knowledge of Project Management, CRM, BRM and ISM through studies and practical experience in several management positions. He carries out ICT projects at commercial businesses, non-profit and government organizations. 

John Lieberwerth (NL)

Eigenaar

 

John Lieberwerth haalde zijn bachelor bij Hogeschool Novi in 2008 en breidde zijn kennis van Project Management, CRM, BRM en ISM uit door studies en praktische ervaring in diverse management posities. Hij voert als ZZP'er ICT projecten uit bij commerciële bedrijven, non-profit en  overheidsorganisaties. 

Expertise: 

 

  • ICT Project Management 
  • Business Relationship Management (BRM)
  • ICT Management from a business perspective
  • Customer Relationship Management (CRM)
  • Digital Transformation

Heeft u een automatiseringsvraag?

Staat u voor een besluit over ICT of CRM?