ICT2Business

Grip op ICT en Klantrelatiebeheer

 


ICT strategie, beleid & uitvoering

 

 

ICT2Business biedt hulp bij automatiseringsvraagstukken als: 

  • ICT Strategie
  • Zelf doen of uitbesteden
  • Migratietrajecten
  • Agile Testing & Development
  • Cloud Computing
  • Werken overal faciliteren

 

ICT2Business biedt beheer:

  • Eigen beheerder(s)
  • Consultancy
  • Support tijdens vakantieperiode

 

Een hybride ICT Manager biedt een combinatie van strategische vaardigheden, ICT inzicht en gevoel voor de gebruikersorganisatie. 

Klantgericht ondernemen (CRM)

Klantrelatiebeheer. Het invoeren of verbeteren van CRM bij uw

organisatie. Met relatiebeheersoftware, ketendenken, Agile Testing & Development, en de vier organisatiestrategieën PL, OE, CI, CE.

Lees meer...

Onze mening over uw vraagstuk.

Stel uw vraag over automatisering.

 
 
 
 
 
 

Wat ICT2Business biedt

 

ICT2Business is gespecializeerd in ICT strategie, beleid en uitvoering en in klantgericht ondernemen (CRM).

ICT als business enabler

Bedrijfsprocessen kunnen niet meer zonder ICT. Verstoring van de informatievoorziening, al is het maar voor even, kan vergaande gevolgen hebben voor de organisatie. Imagoschade is er een van. Goede samenwerking tussen het management en de automatiserings-afdeling is cruciaal. Beiden dienen elkaars belangen te kennen en onderkennen.

Klantgericht ondernemen

Is noodzakelijk om succesvol te blijven als organisatie. ICT2Business helpt u bij het dichten van de kloof tussen de ICT en de Business. 


Klantrelatiebeheer is het kennisgebied waarmee ik uw organisatie kan helpen bij het verfijnen van klantgericht ondernemen. 

Missie, visie...

Toegevoegde waarde. Zonder heldere visie of een doelgerichte missie wordt u niet benadert door de juiste doelgroep (klanten, ketenpartners). Uw toegevoegde waarde moet direct duidelijk zijn en waargemaakt. Is uw missie en visie nog up to date?

Wat doet u met automatisering om de strategie effectief en efficiënt uit te voeren?

Wat onze klanten hebben ontdekt

"Pragmatische aanpak!"

 

Door de samenwerking tussen de Business en ICT te stimuleren ontstaat er teamwork waarmee snel goede resultaten zijn behaald.

 


"ICT middelen worden veel beter gekozen door te sturen op klantwaarde"

 

In het samenspel van Demand & Supply ontdekken multidisciplinaire teams hoe automatisering de organisatie op een hoger niveau brengt.