CRM en ICT

+31 657 32 5195

info@ict2business.nl

ICT2Business

ICT & CRM consultancy

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

KLANTGERICHT ONDERNEMEN (CRM)

 

Vragen over CRM:

 

• Hoe verschillend zijn uw klanten?

 

• Waarom willen klanten een relatie met uw organisatie?

 

• Is uw dienstverlening op orde?

 

• Betreedt u een nieuwe markt?

 

• Is CRM geschikt voor uw organisatie?

 

• Hoe belangrijk is klantinformatie en hoe legt u dit vast?

 

• Hoe belangrijk is samenwerking met klanten, leveranciers en business 

   partners voor uw organisatie?

Leer over CRM

 

  • ✓: Relatiebeheersoftware als ruggengraat van de organisatie. De relatie tussen de primaire processen wordt ondersteund door een goed ingerichte CRM applicatie. Een database met gegevens van suspects, prospects, klanten, ketenpartners, ex-klanten, is het goud van de organisatie, mits goed opgezet en gebruikt.

 

  • X: "De klant weet wat hij wil."  De klant weet het ook niet precies. Moet jij het hem vertellen? Nee. Samen ontdekken, ontwikkelen, verbeteren: co-creatie. Dat doe je met meerdere partijen (externen, partners; de eigen organisatie; dealers, franchisers; eindklanten.

 

  • ✓: Ketendenken. Beschouw de hele keten van klant tot leverancier en vice versa.

 

  • X: "Klantrelatiebeheer is een ICT aangelegenheid." Een systeem, een (CRM) applicatie is niet waar het om draait. De wijze waarop de organisatie zich presenteert en communiceert met de omgeving; de klanten, de ontwikkelaars, de leveranciers, is wat telt.

 

Lees meer CRM informatie...

 

INVOEREN/VERBETEREN VAN CRM


Wat kan ICT2Business voor u betekenen om uw marktpositie te verbeteren?


Een eerste stap is een vrijblijvend oriënterend gesprek. Als u de Quick Scan invult kunnen wij in dat gesprek ons direct richten op zaken die er werkelijk toe doen.


De volgende stap is, middels gerichte interviews, uw specifieke situatie met betrekking tot uw huidige manier van omgaan met klantrelaties in kaart brengen, analyseren en een advies aan u presenteren. Samen met u stellen wij een overzichtelijk stappenplan op om uw organisatie te helpen met het invoeren of verbeteren van CRM.


STRATEGIEËN


De juiste mix van deze vier organisatiestrategieën bepalen uw succes


  • PL - Product Leiderschap: het beste product. Niet alle klanten vinden dit het belangrijkste.
  • OE - Operational Excellence: uw primaire bedrijfsprocessen op orde. De klant zoekt contact, uw organisatie reageert effectief, adequaat, klantvriendelijk, eesultaatgericht. En: leert van fouten.
  • CI - Customer Intimacy. Feeling met de klant, de klant begrijpen, weten wat het probleem van de klant is. Daar draait het om.
  • CE, Customer Experience: de klantbeleving. Welke beleving zoekt uw klant, uw
  • ketenpartner? De wijze waarop u uw product of dienst aanbiedt. Weet welke beleving uw klant zoekt, dat kan u veel business opleveren.



AGILE TESTING & DEVELOPMENT

 

Het percentage automatiseringsprojecten dat slaagt neemt toe. Een van de projectmethoden die daarbij toegepast wordt is Agile Testing & Development.

 

In een Agile project werken meerdere disciplines intensief samen.  Tijdens het project worden er Scrum sessies gehouden, waarin het team de bereikte resultaten, de geplande werkzaamheden voor die dag en belemmeringen bespreekt.

Agile houdt in:

 

  • Teamwork

 

  • Resultaatgericht

 

  • Opdrachtgever is nauw betrokken bij testen en ontwikkelen

 

  • Een of meer gebruikers van de software zijn deel van het team

 

  • Problemen worden op tafel gelegd, besproken en opgelost

ICT strategie, beleid en uitvoering

ICT2Business biedt hulp bij automatiseringsvraagstukken als: 

  • ICT strategie
  • zelf doen of uitbesteden
  • migratietrajecten
  • Agile Testing & Development
  • Cloud Computing
  • thuiswerken faciliteren
  • mobile support

 

ICT2Business biedt beheer:

  • eigen beheerder(s)
  • consultant
  • support tijdens vakantieperiode

 

Een hybride ICT Manager biedt een combinatie van strategische vaardigheden, ICT inzicht en gevoel voor de gebruikersorganisatie. 

HW/SW 

 

  • Netwerkinfrastructuur: routers, switches, FW.

 

  • Servers: Windows© 2003 / 2008,  SBS Small Business Server, Active Directory, Linux servers.

 

  • Werkstations: Windows© (XP, Vista, Windows7) Linux O.S., Ubuntu, SuSe.

 

  • Telefonie: VoIP, analoge centrales, CTI, koppeling met ip-intercom.

 

  • Applicaties: E-mailomgevingen, CRM pakketten, MSOffice©, Databases (MSAccess, MSQL©), MS Navision©, CRM 2011© (on premise, online)

Benieuwd naar hoe CRM met ICT2Business UW MARKTPOSITIE kan verbeteren?

Begin nu

invoeren of verbeteren van CRM

01.

 

Vul Quick Scan in

(optioneel) 

Benieuwd naar hoe uw organisatie er voor staat? Aan de hand van deze vragen kunnen wij een nuttig oriënterend gesprek voeren.

 

Ga naar de Quick Scan.

 

02.

 

Neem contact op

 

Bel naar +31 657 32 5195

of stuur en e-mail naar info@ict2business.nl. U kunt ook ons contactformulier invullen.

 

 

Ga naar het contactformulier.

 

http://ict2business.nl/crmict.html

03.

 

Vrijblijvend, oriënterend gesprek

 

Stel uw vragen over CRM en over wat ICT2Business u kan bieden. Wij stellen vragen over uw organisatie.

 

04.

 

Stappenplan

 

Uw huidige manier van omgaan met klantrelaties in kaart brengen en analyseren, een advies aan u presenteren. Samen met u stellen wij een overzichtelijk stappenplan op om uw organisatie te helpen.

 

ICT2Business

ICT & CRM SUPPORT

 

ICT2Business gaat op verantwoorde wijze om met uw persoonsgegevens. Wij hebben ons verdiept in de AVG en Informatiebeveiliging. Uw persoonsgegevens zijn veilig bij ICT2Business. Naleving van de AVG is topprioriteit bij ons.


Copyright © 2019 All Rights Reserved

 

Contact Info

+31 657 32 5195

 Nieuwegein